Mini-Spirerne

Aalestrup Skoles førskole tilbud

Aalestrup skoles førskole tilbud kaldes " Mini-spirerne".
Mini-spirerne starter 1. maj og frem til børnene skal starte i 0. klasse (spirerne) på skolen.

Vesthimmerlands Kommunes formål med Mini-SFO er, at tilbyde barnet en tryg overgang fra børnehaven til 0. klasse

Børnene opskrives til Mini-SFO samtidig med skoleindskrivningen , som typisk finder sted i december.
Når Mini-Spirerne starter 1.maj er der kendte pædagoger med fra daginstitutionerne og fra SFO-Kvisten.
De pædagoger, som er med til at modtage Mini-spirerne, følger med som klassepædagoger i 0. klasse.

Herunder kan du finde en folder, der  beskriver dagligdagen og de mest nyttige oplysninger om Mini-spirerne på Aalestrup Skole.

Du kan også finde det årshjul vi har udarbejdet for skolestart i skoleåret 2021-2022 - årshjulet tilrettes hvert år.

Årshjul for skolestart 2021-2022

Shape Created with Sketch.

Information om mini-Spirerne 2022

Shape Created with Sketch.